Formació GAM salut mental
Des del programa Activa’t per la Salut Mental us adrecem la informació sobre la propera FORMACIÓ EN MODERACIÓ DE GRUPS D'AJUDA MÚTUA (GAM) EN SALUT MENTAL. Aquesta formació està dirigida a familiars i amics de persones ateses a la xarxa d’atenció de salut mental (no a professionals ni persones amb experiència pròpia), fent especial èmfasi en els familiars d’infants i joves. Entenem els GAM, Grups d’Ajuda Mutua, com a espais autogestionats que compten amb un o dos persones dinamitzadores, també participants al propi grup, que acullen, acompanyen i generen dinàmiques de comunicació.
L’objectiu del programa de formació és facilitar a les persones dinamitzadores les eines necessàries per acompanyar al grup seguint el model GAM de l’Activa’t, basat en el suport entre iguals.
La formació per a la província de
Barcelona tindrà lloc en sessions setmanals, del 2 d’octubre al 4 de
desembre de 2019.
Dimecres de 16:00 a 19:30h
10
sessions
Espai: Centre Integral de Salut Cotxeres(Sala Sant Jordi) Av. Dels
Quinze 18-30, Barcelona.
Places limitades
Trobaran més informació en
aquest fulletó online i al web de l’Activa’t: http://activatperlasalutmental.org/lactivat/el-circuit-activat/grups-dajuda-mutua/
Per
a més informació i trametre les inscripcions, també poden contactar amb la
Jèssica Pérez, responsable de l’Espai Situa’t baix Llobregat:
santboi@activatperlasalutmental.org
Tel.
605.633.497
Agrairem facin difusió de la formació entre les famílies de les
persones ateses en els seus serveis, i tots aquells espais que considerin poden
estar interessants en participar-hi.